20 sierpnia 2010

Zapraszam na dni skupienia


we wspólnocie w Lublinie

Ul. Szczecińska 12 (Węglin)

Poproszę jak zwykle o powiadomienie o przyjeździe mailem lub telefonicznie,
udzielam też tą drogą wszystkich informacji związanych ze spotkaniami
e-mail: alexpddm@gmail.com
tel.: 665 637 672



* dzień skupienia odbywa się zawsze w sobotę w godz 9.30-17.30
* udział jest bezpłatny


* dojazd: trolejbusy 150 i 151
oraz autobusy 10, 26 i 57
w kierunku Węglina,
przystanek Rzemieślnicza,
pod kościołem św. Urszuli Ledóchowskiej

a także autobusy 28, 45
w kierunku
Roztocza, przystanek Mazowiecka



Wkrótce plan dni skupienia na 2011/2012


Już teraz czekam na Was! 

-----------------------------------------------

Poprzednie tematy (2010/2011): 

25 IX WSTĘP, czyli:
podstawy lectio divina – jak czytać Biblię, by odnaleźć w niej siebie, Boga, własne powołanie?


23 X TAJEMNICA STWORZENIA, czyli:
Stworzenie świata, człowieka: kim jestem jako stworzenie, po co zostałam stworzona jako osoba, człowiek, kobieta?
Źródło biblijne: Księga Rodzaju

20 XI TAJEMNICA WYBRANIA, czyli:
Abraham: moje budowanie relacji z nieznajomym Bogiem i próby wiary
Źródło biblijne: Księga Rodzaju


18 XII TAJEMNICA OSOBISTEGO POWOŁANIA, czyli:
Mojżesz: moje rozeznawanie Jego głosu, próby sił, przygody po drodze, przejścia paschalne
Źródło biblijne: Księga Wyjścia

15 I TAJEMNICA WSPÓŁPRACY Z ŁASKĄ, czyli:
Izajasz i prorocy: z czym wiąże się zgoda na słuchanie i wypełnianie Woli Pana
Źródło biblijne: Księgi prorockie

19 II TAJEMNICA PASCHALNA, czyli:
Jak żyć Ewangelią, kim jestem jako chrześcijanka, jaka jest istota mojego życia w Chrystusie
Źródło biblijne: Ewangelie synoptyczne

12 III TAJEMNICA KOBIECOŚCI, czyli:
Maryja Matka Jezusa:
przeżywanie mojej kobiecości, czystości, oblubieńczości i macierzyństwa;

Źródło biblijne: teksty maryjne w Starym i Nowym Testamencie

9 IV TAJEMNICA KOŚCIOŁA, czyli:
Życie według Ducha; w jaki sposób Duch Święty mnie prowadzi, ożywia i uświęca,
jak rozpoznać Jego obecność w sobie samej i we wspólnocie

Źródło biblijne: Dzieje Apostolskie

21 V TAJEMNICA MISJI, czyli:
Apostołowie Piotr i Paweł:
co to znaczy „głosić Jezusa moim życiem”?

Źródło biblijne: Listy Św. Pawła i Św. Piotra

11 VI TAJEMNICA OSTATECZNEGO PRZEZNACZENIA, czyli:
Cel mojego życia: co to znaczy „życie spełnione”?
Dokąd prowadzi obrana przeze mnie droga?
Co będę robić gdy wejdę do Nowego Jeruzalem w Niebie?

Źródło biblijne: Apokalipsa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz